Thursday, December 17, 2009

KaL Ho Naa Ho...

bnyi cam hndustan kn..hehe.. maksudnya.. "Manalah Tau Kalau Tak Ada Hari Esok" Kal tu mknenye esok..
sjak dulu aku slalu tbayang.. kematian yg dtg tiba2..without any sign...

contoh..tgh mkn kat  warung..ade treller besar langgar warung tu.. xpun accident tgh jalan... ade org ltak pisau kt leher ke tiba2... 

masa tu aku slalu tpikir tah sempat ke x aku nak bertaubat...dosa dh la bnyk... nk mntk ampun kat mak lg..kt org2 yg aku pnh umpat tu...dosa kcik,dosa besar....fuh..bnyi mcm xkn msuk syurga je kn aku nih...kriteria mcm cukup je nk tempah tiket ke neraka...no! i will never allowed it to be happen.. Allah jadikan aku utk  masuk syurga..bjuang utk mnikmati syurga..biarpun tlalu bnyk yg perlu aku tebus dlm hdup yg tggal berapa lgkah saja ni...

kdg2.. aku pnh tpikir.. aku saja makhluk yg akan dihisab di akhirat nnt.. org2 d skelilingku adalah malaikat...dan syaitan...dan kdg2 Allah muncul utk membawa aku pdnya... kn hdup ni mcm tu.. kdg2 kt hanyut...kdg2 ade org yg pimpin kita utk blik ke pgkal jalan...
well my thought...up to me la...=p





wassalam~~

No comments:

Post a Comment