Monday, December 14, 2009

BeRuBah...

perubahan.. sblm habis skolah dulu aku prnh x suka perkataan ni.. mgkin enaz(bestfriend aku mse skolah) still ingat kut.. miss her la.. dia kwn yg baik..memahami aku n slalu mnasihati aku dgn cara yg aku boleh terima..



ni la enaz


mnjadi lebih baik lebih baik dari menjadi yang terbaik.. tu status yang aku tulis kat ym tadi.. sngaja muhasabah diri..takde org yg boleh muhasabah aku kalau aku tak muhasabah diri sendiri kan.. well, im trying to be better..


td xde klas.. dah ada 2 replacement class yg x terganti even sem bru je start.. oh ye, sem ni aku ada kelas malam..selasa dgn khamis..klas taxation.. God, i really hate night classes.. kua je kelas kitorg g amik notes kat cafe.. kne fotostat notes sdri sbb uncle x mng tgn.. waa...1st time pgang mesin fotostat,hehe.. sonok jgk..nnt ble2 nk tlg uncle jaga kdai la.. saje cri pngalaman..


blik umah layan nur kasih..cte pling ngetop wat mse ni.. dulu aku tak bape ske pn cter ni...ye2 je aku canang cter ni x best.. skali melekat plk..best gila kut,kan3..

 


cter ni yg wat aku muhasabah tadi.. nak jadi sebaik nur amina.. tapi mengelak dari mnjadi se confuse dia.. she's really a confused girl.. well, even dia bkn la wanita sempurna.. tapi dia anak dan menantu yg terbaik utk parents dia.. dia sentiasa cuba mndapatkan yang terbaik dgn mnjadi lebih baik..x mngulangi kesilapannya yg lalu.. well, aku tak taksub sgt dgn cter ni.. juz share wat will im gonna do after diz.. BEING BETTER..


haa, baru2 ni dpt hadiah lagi dari...bakal mak mentua (insya-Allah)..hehe.. dia baru balik haji.. 




























sonok dpt hadiah.. paling best dpt gelang tu..cantik sgt.. aku pun gila gelang.. nnt ble2 aku update koleksi gelang yg aku ada k.. done for now.. wassalam.. 

1 comment:

  1. cantiknye..
    comelnye..
    erm nnt nk kawen jgn lupe jemput ye??
    kalau x jemput siap wani..
    hahhaa..
    =)

    ReplyDelete