Monday, October 12, 2009

CeriTa KiSaH aWaN..


Bismillahirrahmanirrahim..

yeay!! finally i've made my blogspot.. b4 ni dh ade blog tp dh jd mcm diari plk jd x besh blog tuh..
so i've decided to make a new blog..
excited gler nk post 1st entry,haha

td sape bce paper mesti prasan brite psl pkhidmatan ktm tgendala lebih 3 jam psl gelinciran lokomotif dkt ngan stesen putra...tah ye tah x aku eja ni...lbih kuwang laa..
pihak ktm mntk maaf atas sgala ksulitan.. pjalanan ke kl-sentul n rawang-seremban paling bnyk terkesan..cbe korg bygkn pnumpang tren yg dr rawang tu cmne nk g kl klo stesen tgh2 x bfungsi?

haa, aku la yg rasa bahana tu..

mase tu aku kt sg buloh! nk blik kolej.. dgn jnji ngan adik aku nk jmpe kt serdang kol 12.. 


nak tanak, aku nek r bus kuala selangor mnghala ke pudu.. berebut plk ngan mat2 bangla..biasalah bus malaysia..slagi x pnuh slagi tu blh sumbat maa...

kalo korg nk tau tu r 1st time aku naik bas tu g kl..sewiusly aku lgsg xtau bus tu akn berenti kt mne n kalo smpai pudu nk mnghala ke mne pn aku tak tau..blur abis! mujur ade sowang hamba allah ni tlg even die pn 1st time kne naik bus tp die yg tunjukkn stesen putra masjid jamek kt aku..so aku turun n amik putra g kl sentral n g la serdang..
yg beshnye..adik aku ade jamuan raye, so aku pn tggu lg kt stesen serdang tu smpi la dkt kol 2 bru dia mncul.. nk tggu dia mncul tu aku tgk bdk kne cekup ngan polis..kwn die bley plk lintang pukang lari tggalkn die..
he looks so innocent 4 me..xtau r kalo die wat muke plk..

then aku berjaya sampai kat stesen batang benar tpat pkul 3.. dr umah kol 8am smpai kol 3..mngalahkan nak blik kg beraya plk!

x sangka aku mengalami hari yg sgt dahsyat hari ni...huhu

alamak tpnjg plk 1st entry aku..gasaklah!

wassalam..



No comments:

Post a Comment