Monday, August 15, 2011

tarikh makin hampir, keje tak habis2

alhamdulillah aku bjaya tamatkan kursus pra perkahwinan dgn jayanya.. cewah =p
sijil dh dapat, borang pn dh hantar.. adik bongsu aku pon dh serahkan kuasa veto walinya kpd tok kadi bersaksikan aku dan cik deris.. xde adik aku, x kawin la kami.. terima kasih hamzah..

aku pn dh dapat tau cawangan baru lpas kawin nnt, kat Parit Raja, kira2 70km dr rumah bakal suami, huhu.. ok r tuh.. kalo still duk bayan lepas, bpisah utara selatan laa..
latest new, malam raya aku jaga manjung.. jauh tuuuu.. mau bengkak mata nk drive tgh2 mlm rye dgn jamned lg, hantu rye pn dh kua!!! waaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

tengok! mlm raya pn bakal pengantin kena kerja.

adik aku masih xde kabar berita smpai sekarang..

smlm dh beli brg2.. hantaran pn dh ada 3 jenis.. few things lg! yg pling urgent brg2 nk bg tetamu.. serabut la kpala mau pk.. smlm pitam kjp.. eh betul ni, x tipu.. btul2 sudah pengsan oo..

dngaq cter cuti mcm dh lulus je.. baik plk k.long ni.. tu aku redha je jge mnjong, wakaka! tq k.long..

ok guys, thats it 4 now!
the conclusion is, kalo mak korg suh kwin dlm mse tdekat, kawin je.. jgn tpengaruh dgn ckp2 org kata x sempatlah, x eloklah kawin tgesa2.. sape ckp? mendirikan masjid tu x elok ke? renung2kan dan selamat beramal!!

wassalam~

No comments:

Post a Comment